неділя, 6 березня 2016 р.

Лесі Українці - 145

25 лютого виповнилося 145 років 
від дня народження видатної української письменниці 
Лесі Українки.
Кожним словом, кожним променем думки, кожним болем своїм живе в душі нашого народу людина, що ім'я їй Леся Українка.
Ні! Я жива!
Я буду вічно жити!
Я в серці маю те, що не вмирає!
Леся Українка
 Життя Лесі Українки - це вічна легенда про мужність і мудрість, ніжність і титанічну незламність поетеси-жінки, рівної якій важко знайти у світовій літературі.
То ж нехай звучить серед нас слово Лесі і слово про Лесю, як шана наша пам'яті  її великій. 
Вшанування пам'яті Лесі Українки 
у шкільних бібліотеках Токмацьких ЗНЗ.
Бібліотека Токмацької ЗОШ № 5
Книжкова
виставка-визнання
"Святе ім'я нації"
Виставка аплікацій
до творів Лесі Укранки
"Тобі, Лесе, наші таланти"

Галина Симоненко's Slidely by Slidely Slideshow
Літературна світлиця "У дитячі любі роки"
за творами Лесі Українки
з учнями 4-х класів
Бібліотека Токмацької СШ № 2
Урок поезії з учнями 2 класу
"Довго щирими словами
До людей промовлятиму я".
Бібліотека Токмацької ЗОШ № 4
Книжкова виставка
"Життєві дороги Лесі Українки"
"Я була малою горда, щоб не плакать я сміялась..." 
Бібліотека Токмацької ЗОШ № 6

Буктрейлер на книгу Лесі Українки "Лелія"
Бібліотека Токмацької ЗОШ № 1

Літературно-музична композиція
"Стояла я і слухала весну"

Немає коментарів:

Дописати коментар